Binatang Ada Facebook

/
0 Comments
Kalau binatang ada Facebook, agak-agak apa status mereka?

NYAMUK : Baru habis ronda rumah Ajoi… kenyang sial…

CICAK : Kesian isteri aku, tersepit pintu..
KUCING BETINA: “Anak I yang ke-5 baru tanya siapa bapaknya. I bingung nak jawab apa. I sendiri lupa bapaknya siapa.”
AYAM : Kawan2…kalau esok wa tak update status…faham2 lah u all..KFC loves me more. I luv u all, muahhh… jangan luper wat kenduri arwah untuk I yaa…
NYAMUK: Siot, sekali drug addict gua hentam. Gua positif HIV… uwaaaaaaa
KUCING: Baru je add awek sebelah umah… keturunan PARSI beb!!!
BABI : Aku bengang betol la...dya gi pijak taik kucing tapi nama aku yang disebutnya...wei bro! len kali siasat dlu la sapa yang berak kt depan umah kaw...sengal xD..

sumber: FB


You may also like

No comments:

About